safechild.co.il

תאריך עדכון אחרון: 20/3/2024
משלוחים, אספקה והובלת המוצרים והשירותים

  1. אספקת המוצר או השירות ע”י אתר safechild.co.il תיעשה רק לאחר קבלת אישור תשלום מאת חברת האשראי ו/או מאת חשבון הפיי פאל, ביט, פייבוקס או ספק תשלום אחר, כלומר: המוצר שולם. המוצר יסופק לכתובת שהמזמין הקליד ו/או מסר בעת ביצוע ההזמנה בטופס המקוון.
  2. דמי המשלוח לגבי מוצרים (לא כולל שירותים) – בנוסף למחיר המוצרים שהוזמנו, יושת על המזמין תשלום של דמי משלוח, סכום דמי המשלוח יופיע בתום תהליך ההזמנה בהתאם לדרך השילוח אותה בחר המזמין, אלא אם כן צויין אחרת.
  3. האתר מתחייב לספק את הסחורה במסגרת זמן האספקה ליעד המבוקש ויעשה כמיטב יכולתו כי המוצר יגיע במהירות.
  4. הנהלת האתר תפעל כמיטב יכולתה לספק את המוצרים במהירות האפשרית ובתוך 2-14 ימי עסקים מיום קליטת ההזמנה ואישורה. זמני אספקת המוצרים כוללים רק את חישובם של ימי עסקים (ימי א’ עד ה’, לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג).
  5. המשלוחים שיסופקו באמצעות חברת המשלוחים מטעם הנהלת האתר הינם בהתאם לתנאי חברת המשלוחים, אזורי החלוקה של חברת המשלוחים ובתאום מראש עם מקבל ההזמנה.
  6. במידה ואין ביכולתה של חברת המשלוחים לבצע את המשלוח עד לכתובת המשלוח מכל סיבה שהיא. הנהלת האתר תודיע למזמין ותפעל למציאת פתרון חלופי אשר יענה לרצון שני הצדדים.
  7. במקרים בהם מסופקים המוצרים באמצעות דואר ישראל, לכתובת המשלוח שמסר המזמין בעת ביצוע ההזמנה. המוצרים יישלחו בכפוף לזמן האספקה של דואר ישראל ואינם ניתנים לבקרה ולשליטה על ידי הנהלת האתר ו/או הספקים.
  8. מועדי האספקה המצוינים באתר ולעיל אינם חלים על מוצרים שאזלו מן המלאי של האתר ו/או מן המלאי של הספק הרלוונטי.
  9. האתר לא יהיה אחראי לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או לאי אספקה של המוצרים אשר נגרם כתוצאה מאחת הסיבות להלן:
    1. כח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור מלחמה, מבצע צבאי, מבצע חרום ו/או נזקי טבע, מגיפות ו/או מאירועים שאינם בשליטת האתר כגון שביתות והשבתות כלל משקיות ו/או אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור אספקה או הובלת מוצר.
    2. כל סיבה שאינה בשליטת האתר ו/או החברה.
    3. מסיבה הקשורה עם מבצע השליחות.
  10. על הלקוח להודיע מיידית לאתר אם המוצר לא סופק בתקופת האספקה המפורטת באתר, במקרה כזה זמן האספקה החדש ייחשב מיום תיאום מועד חדש.
  11. יש להקפיד למלא פרטים מדויקים ועדכניים, במקרה שהמוצרים יחזרו לחברה בגלל פרטים מוטעים, המזמין יישא בתשלום בגין דמי המשלוח.

מדיניות ביטול רכישה/החזרות מצד המזמין

  1. ביטול עסקה (בכפוף לחוק הגנת הצרכן)
  2. ביטול עסקה של מוצר שטרם נשלח ללקוח תיעשה ללא עלות כלשהי
  3. ביטול עסקה של מוצר שנשלח ללקוח, תיעשה תוך 30 ימים מיום קבלת המוצר.
  4. ביטול עסקת שירות (הדרכות, בדיקות בטיחות וכיו”ב), תיעשה עד 72 שעות לפני מועד אספקת השירות ללא דמי ביטול. לאחר מועד זה התשלום ייגבה במלואו ויתאפשר תיאום של השירות למועד אחר תוך 30 ימים וזאת ללא תוספת תשלום.
  5. הודעה על ביטול תימסר בווטצאפ למספר: 051-270-1655 או לכתובת המייל service@safechild.co.il
  6. שליחת המוצר חזרה לבית העסק תיעשה בחבילה בדואר רשום עבור: ת’ינקמובייל, רחוב שלומציון המלכה 40 ת”א: 62266, טלפון על החבילה: 051-270-1655
  7. משלוח מוצר תקין שבוטל מסיבה שאינה פגם במוצר, הינו באחריות ובמימון של הלקוח מבטל העסקה.
  8. משלוח חזרה של מוצר שנמצא פגום – מימון ההחזר יתבצע על ידי החברה. ללקוח תישלח אסמכתא דיגיטלית משולמת להדבקה על המוצר.
  9. המוצר יוחזר באריזתו המקורית בצירוף כל החלקים הנלווים.
  10. תנאי יסודי לקבלת החזר כספי: המוצר נמצא בחזרה בבית העסק.
  11. בעת ביטול עסקה שיש החזר בגינה, כספו של הצרכן יושב לו עד 14 ימים מקבלת המוצר חזרה אל בית העסק.
  12. ההחזר הכספי יתבצע באמצעות העברה/זיכוי אשראי, כאשר הלקוח יספק את פרטי החשבון.
  13. החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת ביטול החיוב / אישור העברה בנקאית
  14. החבות הכוללת של החברה ביחס לכל מוצר פגום לא תעלה בשום מקרה על מחיר הרכישה של המוצר הפגום.

ביטול רכישה מצד החברה

  1. Safechild.co.il תהא רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, בשל כל סיבה, ובכל עת, לבטל או להפסיק עסקה ו/או מכירה ו/או לבטל הזמנה, כולה או חלקה, ו/או את פעילות האתר, כולו או חלקו.
  2. הודעה על ביטול או הפסקה מעין זה תימסר למשתמש או למזמין, והחברה תימנע מחיוב כרטיס האשראי של המזמין או תשיב לו כל סכום ששולם בגין המוצרים, ככל ששולם.
  3. למעט בגין השבת סכום העסקה כאמור, לא תהיה למשתמש או למזמין כל טענה, תביעה ו/או דרישה כלפי החברה ו/או הספק בגין ביטול העסקה כאמור בסעיף זה.
  4. במידה והתגלה כי מוצר אזל מהמלאי, רשאי האתר לבטל את ההזמנה או להציע פריט חלופי שווה ערך. בוטלה הזמנה כאמור האתר לא יהיה אחראי ולא יישא בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח או לצד שלישי לרבות אך לא רק נזק בגין רכישת הפריט אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר.