1. כיצד ניתן לבצע הזמנה באתר?
ניתן לבצע הזמנה באתר על ידי הוספת מוצרים לעגלת הקניות, מילוי פרטי המשלוח והחיוב, ובחירת אמצעי תשלום לסיום ההזמנה.
2. אילו אמצעי תשלום מתקבלים באתר?
אנו מקבלים תשלום בכרטיסי אשראי, PayPal, ביט, פייבוקס. לפרטים נוספים ניתן לעיין בעמוד מדיניות תשלומים
3. כמה זמן לוקח עד שהמוצר מגיע?
זמן האספקה תלוי בעקרו בספק המשלוחים שלנו רשות הדואר. אנו שואפים לעמוד בזמני אספקה של עד 15 יום כולל עיבוד ההזמנה ושליחתה. לפרטים נוספים ניתן לעיין בעמוד מדיניות משלוחים
4. האם ניתן לשנות או לבטל הזמנה לאחר שבוצעה?
ניתן לשנות או לבטל הזמנה כל עוד היא לא נשלחה. נא ליצור קשר עם שירות הלקוחות בהקדם האפשרי. הזמנה שכבר בוצעה ניתן להחזיר תחת התנאים המפורטים באתר בעמוד מדיניות החזרה
5. מה מדיניות ההחזרות וההחזרים הכספיים שלכם?
אנו מציעים מדיניות החזרה של 30 יום, כלומר: יש לכם 30 יום ממועד קבלת המוצר להחזירו ולבקש עליו החזר כספי. לפרטים נוספים, אנא עיינו במדיניות ההחזרה וההחזר הכספי שלנו.
6. מה עלי לעשות אם קיבלתי מוצר פגום או שגוי?
במקרה שקיבלתם מוצר פגום או שגוי, נא ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בהקדם האפשרי כדי שנוכל לטפל בבעיה. לפרטים נוספים, אנא עיינו במדיניות ההחזרה וההחזר הכספי שלנו.
7. איך אפשר ליצור אתכם קשר?
ניתן ליצור איתנו קשר דרך טופס יצירת הקשר באתר, במייל, או בווטצאפ/טלפון המופיעים באתר בכלל ובפרט בעמוד צור קשר.
8. האם הפרטים שלי בטוחים באתר שלכם?
כן, אנו משתמשים בטכנולוגיות הצפנה מתקדמות כדי להבטיח את בטיחות המידע האישי והפיננסי שלכם. לקבלת פרטים נוספים בנושא נא לעיין בעמוד מדיניות הפרטיות שלנו